نمایندگی فروش محصولات برتر اتصال کلاته

تلفن واحد فروش کلاته در تهارن

نمایندگی کابلشو کلاته لاله زار

نمایندگی کابلشو کلاته یکی از مراکز فروش پخش انواع کابلشو در لاله زار تهران می باشد. برتر اتصال کلاته یکی تولید کنندگان برتر انواع کابلشو و رابط در ایران می باشند. این شرکت توانسته است با استفاده از برترین تجهیزات و دانش جوانان جز یکی از برترین تولید کنندگان کابلشو می باشد.

02166175871 – 09999601608 – 09999601607

تلفن نمایندگی فروش محصولات برتر اتصال کلاته

واحد فروش کابلشو کلاته
تلفن واحد فروش کابلشو کلاته

نمایندگی فروش محصولات برتر اتصال کلاته که این برند جز برترنی و پرفروش ترین انواع کابلشو در بازار می باشد. فروشگاه الوین الکتریک می باشد.شرکت اتصال برتر کلاته در ضمینه تولید انواع کابلشو در سایزهای مختلف و همینطور انواع موف های یا همان دوراهی ها فعالیت دارد. شما عزیزان جهت دریافت لیست قیمت کابلشو کلاته می توانید با نمایندگی فروش محصولات اتصال برتر کلاته در تماس باشید.

شرکت برتر اتصال کلاته فعالیت خود را از سال 1382 در زمینه تولید محصولاتی چون : کابلشو های مسی و آلومینیومی – موف یا رابط های مسی و آلومینیومی – بیمتال های DTL2 و DTL1 آغاز کرد. یکی از ویژگی های شرکت برتر اتصال کلاته در اختیار داشتن کادری مجرب و جوان می باشد که در زمینی به مساحت 1500 متر مربع در استان اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده است.تمامی محصولات شرکت اتصال برتر کلاته با استفاده از مس با آلیاژ TPC و خلوص 99.99% می باشد.

شرکت اتصال برتر کلاته با بهرمندی از نیروهای جوان و متخصص توانسته تا محصولی با کیفیت بالا و دارای تمامی استاندارد های داخلی و خارجی تولید کند و با تولیدات شرکت های خارجی به رقابت بپردازد. 

جهت دریافت لیست قیمت ها می توانید با نمایندگی فروش کابلشو کلاته با شماره تلفن های  09999601608 – 09999601607 – 02166175871 در تماس باشید.

تلفن شرکت کلاته
نمایندگی فروش محصولات اتصال برتر کلاته

کابلشو کلاته

کابلشو کلاته یا همان شرکت برتر اتصال کلاته فعالیت خود را از سال 1382 در زمینه تولید انواع اتصالات مسی آغاز کرد. کارخانه اصلی کابلشو کلاته در زمینی به مساحت 1500 متر مربع و در اصفهان وجود دارد. در چند سال گذشته شرکت برتر اتصال کلاته توانسته است با کادری مجرب و تکنولوژی بالایی که در تولید انواع کابلشو مسی , کابلشو آلومینیوم , کابلشو بی متال و همینطور انواع رابط مسی , رابط بی متال و رابط آلومینیوم داشته دارای جایگاه ویژه ای در بازار صنعت برق ایران برای خود بدست آورد.

 

تمامی محصولات و اتصالات مسی که در شرکت برتر اتصال کلاته ساخته می شود دارای خلوص مس 99.99% می باشند. تمامی متریال مصرفی مس این شرکت از تنها شرکت داخلی که می تواند مس را با آلیاژ TPC و با خلوص 99.99 % تولید کند . یعنی کارخانه مس باهنر خریداری می کند تا محصولی با بالاترین کیفیت را در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار دهد.

 

یکی از تولیدات برتر اتصال کلاته کابلشو بی متال کلاته می باشد. در سال های گذشته به دلیل اینکه در این نوع از کابلشو باید دستگاه های مخصوصی جهت انجام جوش صحیح میان مس و آلومینیوم اتفاق بیوفتد. و به دلیل نبود این تکنولوژی در داخل کشور.این نوع از کابلشو بصورت وارداتی از سایر کشورها برای نیاز داخلی وارد می شد.ولی کابلشو کلاته توانست که بومی سازی و کادر جوان و مجرب در زمینه تولید کابلشو بی متال به خود کفایی برسد.

این شرکت توانسته است در سال های گذشته استانداردهای مختلفی از جمله استاندارد شرکت توانیر را در مورد محصولات و تولیدات خود اخذ کند.

کابلشو کلاته
کابلشو کلاته

لیست قیمت کابلشو کلاته

شما همکاران عزیز می توانید جهت مشاهده لیست های قیمت محصولات شرکت برتر اتصال کابلشو کلاته بر روی هر کدامیک از محصولاتی که در زیر آورده شده است کلیک کنید. و یا با نمایندگی فروش محصولات اتصال برتر کلاته با شماره تلفن های 09999601608 – 09999601607 – 02166175871 در ارتباط باشید.

لیست قیمت کابلشو مسی کلاته

لیست قیمت کابلشو آلومینیوم کلاته

لیست قیمت موف مسی کلاته

لیست قیمت موف آلومینیوم کلاته

لیست قیمت موف بیمتال کلاته

لیست قیمت کابلشو بی متال کلاته

 

 

تمامی محصولات شرکت برتر اتصال کابلشو کلاته ( BEK ) مطابق بر استاندارد DIN 46267 طراحی و تولید شده است، تا در اثر پرس هیچگونه شکاف مویی یا ترک در آن ایجاد نشود.برند کلاته یکی از معتبرترین تولید کنندگان اتصالات در سایزهای متفاوت می باشد که توانسته با توجه به کیفیت بالای خود به جایگاه ویژه ای برسد.

قیمت کابلشو کلاته
دانلود لیست قیمت کابلشو کلاته
کابلشو کلاته
برتر اتصال کابلشو کلاته

کابلشو مسی کلاته

کابلشو مسی کلاته یکی از تولیدات برتر اتصال کلاته می باشد. استفاده از کابلشو مسی زمانی استفاده می شود که بخواهیم کابل مسی را به تجهیزات مسی مانند شین های مسی و کنتاکتورها و کلید ها مورد استفاده می شود. کابلشو مسی برتر اتصال کلاته دارای خلوص مس 99.9 درصدی می باشد . یکی از ویژگی هایی که کابلشو مسی کلاته دارد این می باشد که دارای روکش قلع اندود بوده.قیمت کابلشو مسی کلاته با توجه به سایزهای متفاوتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی می باشد. جهت دریافت لیست قیمت همکاری انواع کابلشو مسی از طریق تلفن واحد فروش کابلشو کلاته با ما در ارتباط باشید.

02166175871 – 09999601608 – 09999601607

انواع کابلشو کلاته
کابلشو کلاته

کابلشو آلومینیوم کلاته

کابلشو آلومینیوم برتر اتصال کلاته جهت اتصال کابل آلومینیوم به تجهیزات آلومینیومی مورد استفاده قرار می گیرد.استفاده از کابلشو باعث ایجاد استقامت مکانیکی در محل اتصال کابل می شود.کابلشو باعث ایجاد استقامت در برابر کشش می شود.جهت استعلام قیمت کابلشو آلومینیوم کلاته با همکاران ما در تماس باشید.

02166175871 – 09999601608 – 09999601607

شماره تلفن نمایندگی فروش کلاته

شما همکاران عزیز می توانید جهت دریافت لیست قیمت محصولات کلاته در سایز های مختلف با همکاران ما در ارتباط باشید. تا لیست های قیمت با توجه به مقدار سفارشات شما با بیشترین تخفیفات همکاری تقدیم حضورتان شود.جهت ارتباط با واحد فروش برند کلاته با شماره های ۰۹۹۹۹۶۰۱۶۰۸ – ۰۹۹۹۹۶۰۱۶۰۷ – 02166175871 تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن شرکت اتصال برتر کلاته
نمایندگی کابلشو کلاته
الوین الکتریک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *